Miks Mootori remonti tehakse?

Sisepõlemismootor on sõiduki kõige olulisem osa, mida tuleb eriti hoolikalt jälgida. Võib öelda, et see on auto “süda”, mis paneb liikuma suure hulga keerulisi mehhanisme. Kui auto mootor läheb rikki, langeb nulli ka ülejäänud auto mehhanismide jõudlus. Kui ei lahendata õigeaegselt mingit mootori probleemi või riket, võib katki minna kogu mootor. Ja selle asendamine ja remont on üsna kallis lõbu. Meie autoteenindus Tallinnas aitab selle keeruka agregaadi probleemidega toime tulla, tagame soodsad hinnad ja kompetentse teeninduse!

Mootori remondi hind

Meie veebilehel saate tutvuda kõikide pakutavate teenuste hinnakirjaga. Pakume konkurentsivõimelisi hindu kvaliteetse töö, asjatundliku teeninduse ja suurepärase tulemuse eest. Mootori remont on alati kallis, kuid seda on vaja teha, et tagada enda ohutus teel.

Mis juhtudel tasub teha mootori remonti?

On olemas otseseid ja kaudseid tunnuseid, mis viitavad toiteseadme talitlushäiretele. Neid teades saavad isegi algajad aru saada, mis viga on, ja jõuda õigeaegselt tehnilisse keskusesse. Me tutvustame Teile neid tunnuseid lähemalt.

Otsesed tunnused:

  • Olete märganud “värvilist” heitgaasi. Kui mootor soojeneb, võib tekkida tume suits, kuid pärast soojenemist ei tohi ta selline olla. Must heitgaas viitab probleemile.
  • Mootor hakkab palju kütust tarbima. Sel juhul võivad probleemid olla seotud kütuse süsteemiga või bensiini / diislikütuse enda kvaliteediga.
  • Kuulete kõrvalisi helisid, müra või kriginat, mida tavaliselt sõidu ajal ei ole. Need tekivad pärast mootori käivitamist, nad võivad kosta perioodiliselt või pidevalt.
  • On tekkinud vibratsioon. See võib ilmneda detonatsiooni protsessi, süütesüsteemi talitlushäire ja sisepõlemismootori patjade kahjustuste tõttu.
  • Põleb signaal „Kontrolli mootorit“ armatuurlaual.
  • On märgatud hõljuvaid pöördeid, tõrkeid jõuagregaadi käivitamisel ja töös.
  • Auto kiirendus ja võimsus on vähenenud, auto ei saa saavutada maksimaalset kiirust, veojõud on halvenenud.

Ja üldiselt pole masina töö enam nii hea. Ärge viivitage autoteeninduse külastusega, vastasel juhul tuleb üha rohkem probleeme välja. Teeme mootori kapitaalremondi Tallinnas isegi juhul, kui probleeme on palju, kuid parem on sellist olukorda vältida ja teha õigeaegselt väikest remonti.

Sisepõlemismootori rikke kaudsed tunnused:

  • Torule jäävad õliplekid või tahm. Üldiselt on tahma jäljed tavaline nähtus, kuid tahma ei pea olema liiga palju. Tahma küllus viitab rikkele.
  • Õli kulub kiiresti. Kui iga tuhande kilomeetri järel ja sagedamini peate kütust lisama, viitab see ka probleemi olemasolule.
  • Jahutusvedelik kaob ilma ilmsete plekkideta.
  • Õlitäitekorgi all ja õlimõõtevardal moodustub emulsioon.
  • Paisupaaki on tekkinud õliplekid.

Kui olete märganud ühte tunnust – tulge diagnostikat tegema. Parem on probleemi kõrvaldada selle ilmumise etapil, enne seda kui see on muutunud millekski enamaks.