Mootoriketi või hammasrihma vahetus

Mootoriketi või hammasrihma vahetus

GJM (gaasijaotusmehhanism) on auto kriitiline element, mis õhu abil aitab kütust mootorisse siseneda ja laseb silindri kaudu välja heitgaase. Seda funktsiooni täidavad õigeaegselt avatud ja suletud ventiilid. Nende töö eest vastutab GJM hammasrihm või kett.

Kui neid kasutatakse valesti, on suur oht, et need osad purunevad.
STP Service saab kvaliteetselt vahetada GJM hammasrihma või ketti Tallinnas.

Kui sageli tuleb mootoriketti või hammasrihma vahetada

Kõigepealt soovitame teil selle teabe välja uurida auto kasutusjuhendist. Igal tootjal on hammasrihma ja GJM keti vahetamiseks oma nõuded. Ootamatute rikete vältimiseks kontrollige osade seisukorda iga 50-60 tuhande kilomeetri järel.

Reeglina peate rihma vahetama sagedamini kui ketti, kuid keti vahetamine on töömahukam ja kulukam. Autoteeninduses plaanilise hoolduse käigus kontrollitakse sageli kogu mehhanismi. Kui üksikuid elemente on vaja vahetada, on soovitatav välja vahetada kogu GJM keti komplekt.

Millistel juhtudel on vaja hammasrihma vahetada

1. Kui rihm on juba oma aega teeninud - 5 aastat.
2. Kui mootori võimsus on vähenenud. Sellest annavad märku vibratsioonid, mida varem polnud, veojõu järsk langus ja mootor, mis kohe ei käivitu.
3. Kui väljalasketorust tuleb musta paksu suitsu.
4. Kui mootor teeb ebatavalisi segavaid ja tiksuvaid helisid.
5. Kui kütusekulu on suurenenud.
Loetletud punktid võivad olla signaaliks helistada autoteenindusse ja vältida ootamatut riket.

Millistel juhtudel on vaja mootoriketi vahetada

Kõik, mis ülalpool GJM hammasrihma kohta öeldi, kehtib ka keti kohta. Kuulake autot ja ärge unustage läbisõitu jälgida.

Kus Tallinnas mootoriketi või hammasrihma vahetada

STP Service'il on kõrgetasemelised teadmised ja laialdased kogemused ajastuse parandamisel.